Rufsigt är snyggt

Hemkommen från jobbet och njuter till lite musik av Max Schnedier, hans röst, åh... Vad kan jag säga? Underbar..
Har inte så mycket att skriva om, har varit en helt okej dag på jobbet. Varken för mkt eller för lite, utan precis lagom ! :) Egentligen skulle jag inte jobbat idag, men eftersom de behövde folk så ställde jag upp.
Hade ju iaf inget annat jag skulle göra idag
Alla julklappar är redan inköpta, för en gångs skull hade jag faktiskt inga sista-minuten klappar jag skulle köpa, skönt det! Faktiskt skönt att ha planerat allt i förväg och ha allt klart tills imorron, åh kommer vara så mysigt! Saknar bara lite snö... Det är ju snön som förstärker julkänslan... Aja, julklappar, trevligt sällskap och bra väder får man ju oavsett väder iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback