Mellandags rea, försvinn inte!

Var till Kista med Therese idag och kollade på mellandags rean, shit vad mycket folk det var!  Dock trodde jag att det skulle vara mer. Det var ju liksom mer folk under blog awards när jag var där för några år sen? Men jag lyckades hitta en hel del saker i affärerna som jag plockade på mig. Älskar bh:n jag köpte på hm! Passar perfekt och färgen är så fin. Har alltid tyckt rött har varit så snyggt på underkläder men har aldrig velat köpa det pga av att det lätt kan synas igenom kläderna, men idag köpte jag bh:n ovan pga det billiga priset! Nu ska jag bara försöka hitta ett par matchande trosor...
Köpte också en svart, kortärmad blus/skjorta och ett vinrött linne, orkade bara inte fota dem och det är därför de inte finns med på bild :p
Passade på att köpa lösögonfransar när jag ändå var där, kanske något man kan ha på nyår? Om jag lyckas få på mig dem dvs.... Har ju aldrig använt lösögonfransar förut, men det kan ju vara kul att testa!

Nej, men nu tycker jag att jag pratar (skriver) alldeles för mycket om smink, nu får det faktiskt räcka!
Så jag ska väl sluta skriva innan det blir ännu mer ;p
 

Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Åh älskar mellandags rean!

2014-12-26 @
URL: http://Hannahsj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback