Drar till mormor

Gammal bild, men strunt samma!
 
Drar snart till mormor med familjen, skönt att få åka bil dit för en gångs skull. Blir att ta en fika där med lite pepparkakor och lussekatter :)
 
Efter det skjutsar mamma mig till Therese och därifrån går hon och jag till teatern. Hon ska ju fota till programbladet idag, vad skulle jag göra utan min lilla fotograf? ;) Förhoppningsvis blir det några riktigt bra bilder, just det! Shit jag måste gå och sminka mig nu, hehe :p Hade totalt missat tiden, måste ju vara färdigsminkad när jag åker till mormor, orkar inte ta med mig sminket och sminka mig på teatern.
Sååå vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Naww gulligt du e sötis! <3

2014-12-14 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback