Bilder, många många bilder

Tog ett bra tag att filtrera och rensa alla bilder som Therese tog i söndags förra veckan. Var ju liksom 400 bilder totalt, förstår ff inte hur hon lyckades föra över alla på ett usb.. Hon måste ju haft något mega-usb xD
Aja, nu är det iaf färdig gallrat för min del! Blev 224 bilder efter jag hade rensat bort "några", så nu är det mina teaterkollegors jobb att filtrera bort resten. Ska även visa Yvonne alla bilder efter jul, hon kanske kan hjälpa till med gallringen. Det är ju inte ett litet jobb att göra ! Fast samtidigt kul ;p
Sen efter gallringen blir det ju också att redigera bilderna, hehe...
 
Tyvärr vågar jag inte publicera några bilder med tanke på att jag inte vet vilka som kommer vara med i programbladet, så det får bara bli ett litet sneak peak...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback