4e advent

Vet ni vad jag stör mig på?
Jag stör mig på folk som tar selfies i sängen och sedan lägger upp dem på insta med hashtaggen #nomakeup när man ser hur tydligt som helst att de har varit uppe och lagt på ett lager med foundation och mascara. Haha, det är som om de tror att folk är så korkade att de tror att de har så fin hy och långa och svarta ögonfransar naturligt! Well, de som brukar sminka sig brukar se igenom sånt. Och jag är en av dem!
Precis därför tänkte jag att jag skulle sminka mig, lägga mig i sängen och låtsas vara nyvaken. Haha,knappast någon som skulle tro mig ifall jag använde #nomakup xD
 
Jaja, typ halva dagen har ju gått nu. Okej, kanske två tredje delar av dagen har gått. Vad har ni gjort idag?
Själv har jag varit en sväng till media market med mamma, sen blev det att köra till mormor. Tyvärr hade hon lite ont i ryggen så hon var inte riktigt på världens topp humör. Hon var iaf sjukt snygg i håret! Var jättefint uppsatt med en svart blomma som klämma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback