Vissa vet ju inte vad pålitlig betyder...

Vilket kaos det var imorse! Inte bara för att jag försov mig utan även på jobbet.
Vissa (någon) person dök inte upp och det blev lite kaotiskt med att hitta vikare så tidigt på morgonen, plus att sedan när man hittat en vikare så dyker personen upp så man blir tvungen att "avboka" vikarien.
Blev skitkonstigt att använda ordet avboka i den meningen, haha, men ni fattar ju vad jag menar ;p
Men jag blir lite sur på folk som liksom tror att de kan komma och gå som de vill. Blir även irriterad på personer i privatlivet som bara vill träffas när det passar dem.
Så därför vill jag ge en stor komplimangs uppskattning till er som är pålitliga, både på jobbet och privat. Man brukar ju inte få höra det av så många, men jag vill därför säga det till er, att för mig betyder det oerhört mycket ifall du/ni är pålitliga och oftast håller en bestämd tid! :)
 
Efter jobbet träffade jag Therese, vi tog en tur till Kista och fikade. Var ganska mysigt, har inte träffat henne på ett tag eftersom hon har varit bortrest och själv har jag jobbat. Så det var trevligt att ta igen lite förlorad tid ;)
Men shit vad de bygger om där i Kista! Typ överallt, både vid åhlens och vid bion, ska ändå bli kul att se hur resultatet blir ;) (om det dvs blir någon förändring)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback