Sista dagen på sommarjobbet

Godmorgon!
Sitter nu och väntar på bussen, den verkar vara försenad (vilken överraskning!). Men det gör inte så mycket nu när tågen inte går på morgonen. Eftersom ersättnings bussen inte passar in på den vanliga bussen så gör det inte så mkt att den är lite försenad. Lär ju iaf få vänta vid stationen en kvart på ersättnings bussen -.-
Inte så värst roligt nu när det börjar bli kallt...
Men, men, om man måste ta sig till jobbet så måste man :p
 
Förresten, idag är det kanske sista dagen på jobbet! Eller mitt sommarjobb är ju iaf slut efter den här dagen, sen får man väl se ifall de ringer och behöver hjälp någon helg.
Men om de inte ringer så är det här min absoluta sista dag!
Lite tråkigt men samtidigt ganska skönt. Jobbet har varit riktigt krävande ibland, mest psykiskt. Jag har ju fått sett en hel del och framförallt lärt mig en massa!
Samtidigt kan jag inte neka och säga att det inte är skönt att slippa jobba ett tag och börja skolan. För även om det finns en massa härliga kollegor och kunder på jobbet så föredrar jag nog ändå skolan. Plugghäst som jag är, haha ;p
Fast jag skulle nog vilja jobba med det vid sidan av skolan, det skulle ju egentligen vara den perfekta balansen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback