Pizza och snacks till Maleficent

Kom för ett tag sen hem efter att ha träffat Amanda, Alice och Vilma efter jobbet. Vi hade det riktigt mysigt hemma hos Alice, vi käka pizza och en massa godis och chips medan vi kollade på Maleficent.
Asså Angelina Jolie, hur snygg är inte hon i den filmen? Hade aldrig sett filmen innan idag, men jag är typ på riktigt kär i henne! Så otroligt snygg ich duktig skådis, passade perfekt till rollen!
Däremot blev jag lite besviken på hon som spelade Aurora. För hon var inte särskilt snygg, och ifall törnrosa blir tilldelad skönhet av de där älvorna som liten så tycker jag att det är jäkligt viktigt att man då verkligen ser till att hitta en skådis som verkligen är vacker! Men hon var ganska duktig skådis i övrigt, hon var duktig på att spela glad och lycklig. Även om jag irriterade mig på det, fast det berodde ju mer på rollen och inte skådisen ;p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback