Känns så sjukt...

Nu när jag har kommit hem och verkligen börjat reflektera över saker och ting, så känns det riktigt sjukt att jag ska börja 3an.
Det var ju typ nyss jag började på frysen, kommer så väl ihåg när vi samlades alla på teatern i en liten ring för första gången. Alla synkade varandra från topp till tå för att analysera vilka som skulle bli ens kommande klasskamrater.
Och nu är jag helt plöstligt här, med knappt ett år kvar till studenten. Så otroligt sjukt!! Var har tiden tagit vägen?

Kommer ihåg när jag var liten och var med pappa uppe i Dalarna och var på en kompis studentmottagning, då var jag typ 9. Jag minns att jag tyckte att hon var så otroligt vacker och glad och att jag önskade att jag skulle se ut som hon när jag en dag tog studenten. Och nu är det inte långt kvar tills jag själv är i den situationen och står där med en studentmössa på huvudet!
 
Jag kan knappt fatta att det har gått så fort, visserligen är det ett år kvar till studenten, men trots det så är det ändå inte jättelång tid. Tiden kommer flyga förbi och då står jag där och redo att söka till högskola.
 
På riktigt, jag tycker det är läskigt att tiden går så fort. Känns inte som att man kan njuta av den på samma sätt som man kunde när man var yngre. Nu susar tiden förbi och man förstår knappt vad som händer, och jag kan tänka mig att jag inte är ensam om att inte hänga med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback