Jäkla väckarklocka!

Egentligen är rubriken lite missvisande eftersom väckarklockan ställer sig ju inte av sig själv...
Så jag glömde ställa väckarklockan igår kväll och tur hade jag som vaknade vid 6:45 och inte vid 10 som jag annars brukar vakna! Fast stressigt blev det eftersom tanken var att jag skulle vaknat en timme tidigare än det jag vaknade.. Och den tiden jag vaknade, det var egentligen den tiden jag skulle befinna mig vid bussen. Så det blev att rusa genom hela lägenheten och ta med sig allt jag behövde, och sen springa till bussen. Tur hade jag för jag hann precis!
Så nu sitter jag på tåget och är redan i jakan fast det var 25 min sen jag vaknade. Haha, helt otroligt vad man kan göra saker snabbt ifall man är stressad!
För tanken slog mig nämligen att sjukanmäla mig och ligga kvar i sängen. Det är inte det att jag inte är lojal mot jobbet, det är snarare så att jag kanske är mer lojal till min säng xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback