Jag har blivit en kines

Så här ser mitt öga ut just nu, ser inte så hemskt ut som det faktiskt är. Fast tänk på att detta foto är taget direkt framifrån och man kan se riktigt tydligt att det är svullet och att en del av ögonlocket hänger över ögat. Det varken kliar, svider eller gör ont. Däremot är det riktigt irriterande då det känns som att man inte kan öppna ögat helt pga svullnaden.
Har redan pratat med vårdguiden och de sa att det inte var något akut men att jag skulle avakta och se ifall det förvärras under dagen.
 
Så idag blir det att vara hemma från skolan, som sagt ser det mer hemskt ut i verkligheten än på bild. Eftersom det inte gör ont så skulle jag nog kunna gått till skolan men eftersom det ser så konstigt ut så känner jag inte riktigt för det. Och eftersom det knappt är någon sol ute så känns det lite fel att ha solbrillor på hela dagen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback