Ibland väljer man en annan riktning...

Nej, nu har jag verkligen hittat det perfekta yrket för mig!
Det är varken att jobba inom hemtjänst, data eller teater.
Utan jag ska jobba med något som jag aldrig har testat förut men ändå har en stor erfarenhet av.
Jag har bestämt mig för att bli forskare i choklad!
Hur underbart skulle inte det vara? Tänk vad man skulle njuta av att få komma till jobbet ifall man fick hålla på med choklad hela dagarna, tror man till och med skulle njuta av det under mens perioden!! ;D
Så, det tänker jag minsann satsa på! Ska studera till att bli professor inom choklad direkt då jag slutat gymnasiet! Det här måste ju vara mitt drömyrke jag har väntat på att upptäcka, åh vad jag längtar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback