Ibland kan man inte bara välja ett filter

Tjena!
Har ju inte bloggat något idag, så jag slänger in ett inlägg nu på kvällen.
 
Var till stan efter skolan med Sara en sväng, blev bara en snabbis.
Fast himlarns vilken tid det tog med tåget på väg hem! Blev stående vid sumpan jättelänge, var säkert över en halvtimme som tåget bara stod stilla.
Väl framme vid bro så fick jag gå hem från stationen eftersom jag hade missat bussen, orkade inte vänta en kvart på bussen då jag lika gärna kunde gå. Så det blev alltså att gå hem, fast det gjorde ju inget eftersom det var så otroligt fint väder. Plus att lite motion har väl aldrig skadat ;)
Däremot var det nog ingen bra idé att gå hem eftersom jag fick värsta pollenchocken nu på kvällen, så jag sitter i soffan och bara snorar och nyser :( Super irriterande, förhoppningsvis går det över snart eftersom jag har tagit allergimedicin. Ska ta och duscha för att få bort all pollen från håret, så vi hörs! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback