Drar om 20

Skola nu då, suck! -.-
Föredrar nog hellre att ligga kvar i sängen, men jag får peppa mig med att det bara är en teorilektion och sen är det teater! :D
Men oavsett teori eller teater så kommer det såklart bli kul att få träffa alla efter lovet, det är det ju alltid ;) Då har man iaf någonting att prata om, inte för att jag har problem med att det blir tystnad, bara det blir tystnad med rätt person så att det inte blir awkward så går det bra ;)
 
Aja, ska dra om ca 20 min. Just nu sitter jag och myser till "gamla" eurovision låtar, lyssnar på både "my number one" och "fairytale", åh vad länge sen det var man lyssnade på dem! Sen lyssnar jag såklart på "my secret combination" som grekland tävlade med 2008, den är ju ett måste att lyssna på när man lyssnar på eurovision. Iaf för mig eftersom det var den låten jag tävlade med i talangjakten i 5an, haha kommer till och med ihåg vissa danssteg! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback