Don Giovanni

Asså shit vilken bra föreställning!! Alla skådisar var så otroligt duktiga och begåvade. Trots att alla nog är i 20-30 års åldern så lyckades de bra med att spela 12-åringar.
Den var riktigt rolig, men desto mer jag tänker på den desto mer hemsk inser jag att den var. Den har verkligen ett dolt budskap. Om ni får möjlighet, se den. Menar det verkligen, den var helt fantastisk och måste ses!!
 
Aja, vad händer annars idag då? Jo det är ju första april och facebook bombarderas ju verkligen av dåliga april skämt. Haha, typ som att Eric Saade skulle designa tillsammans med RFSU kondomer xD
Själv har man faktiskt blivit lurad, både av sin brorsa och en gammal barndomsvän. Men jag ska nog få min hämnd, iaf på brorsan. Ska bara komma på nått bra... Åh jag kan ju säga att jag såg en älg i stan! :D Den kör vi på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback