Idag är jag inge glad!

Idag är jag långt ifrån glad!!
 
För det första så fick jag gå upp klockan 5 bara för att jag skulle med ersättningsbussen som ersätter de inställda pendeltågen mellan Bålsta och Spånga!!
 
För det andra så hann jag inte att platta håret, så mitt hår ser ut som ett fågelbo just nu :'(
 
För det tredje så är jag nu i skolan en timme innan jag börjar!! Detta för att enligt SL så skulle man vara ute i god tid, men vad tusan det gick ju lika snabbt med ersättningsbussen som det skulle ta med pendeltåget!
 
Eller det finns en sak som är positivt och det är... ATT JAG ÄR FRISK!!! :D

Kommentarer
Postat av: AbnerssonNoren

aj då jag fick också lov o gå upp 5 för att tvätta när jag egentligen hade sovmorgon :( hoppas resten av dagen blir bättre!

2013-09-27 @
URL: http://abnerssonnoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback