Solsken i Sundbyberg

Var idag på min lediga studiedag och besökte mormor i sumpan :)
Fast jag måste få säga att jag tycker att sundbyberg är en sådan otroligt mysig stad! Älskar Sundbyberg, önskar jag hade råd att flytta dit... Men det är ju bara att glömma eftersom det är väldigt dyrt att bo där, och om man ska bo i hyresrätt så lär man nog få vänta ett par år :p
Aja, önska kan man ju alltid göra... Fast det blir nog att flytta till typ Kungsängen först där lägenheterna är mycket billigare ;) Däremot vet jag inte riktigt när jag ska flytta dit, men det blir väl antigen efter gymnasiet eller efter högskolan, beroende på hur mycket pengar jag har lyckats samla ihop ;) Jag känner att jag vill bort ifrån Bro, det är liksom en obetydlig liten håla som ingen känner till xD Haha, och Kungsängen vet ändå folk vart det ligger på ett ungefär även om de inte har varit där ;) Dessutom är det kvartstrafik i Kungsängen och inte halvtimmestrafik som det är till Bro, och det är en ganska stor faktor till varför jag vill flytta ifrån Bro. Det är så otroligt irriterande när man missar pendeln på milisekunden och får vänta en halvtimme på nästa tåg!
Nåväl nu vet ni lite om mina framtidsplaner, hur jag nu kom på att börja skriva om det när jag skulle berätta om att jag varit och besökt mormor? Haha! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback