Repa scener och impro

Ska nu bara äta lunch och sedan drar jag till mormor :)
Blir tyvärr bara inte att stanna så länge eftersom jag måste vara på teatern vid 17.
Undrar vad vi ska göra idag? Blir säkert att repa lite scener och göra improvisations övningar :) Haha det brukar vi typ alltid göra, börjar bli en vana ;) Fast det gör inget, jag kan säkert göra det 100 gånger och fortfarande tycka det är lika kul!! Däremot hoppas jag att vi gör någon annorlunda improvisations övning idag som vi inte gjort tidigare, för jag har märkt de senaste gångerna att våran kreativitet och spontanitet inte har varit på topp, hehe :p Vet inte riktigt vad det beror på men idéerna ploppar inte upp lika lätt som de gjorde förrut. Förhoppningvis är det bara tillfälligt och inget långvarigt! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback