Orientering

Idag var jag och hela min klass ute och orienterade i skogen.
Jag och Sara samarbetade och till en början gick det ändå riktigt bra, vi hittade de första fyra kontrollerna men sen när vi skulle hitta 5an så gick det åt h*lvete!
På något sätt lyckades vi ta oss från hammarbyhöjdens IP till björkhagen när vi egentligen skulle till sickla? Hur tusan lyckas man med det egenlitgen?
Fast egentligen är jag inte så förvånad eftersom jag lyckas med det omöjliga i orientering :P Det var något år då jag gick i Broskolan fortfarande och lyckades ta mig från lillsjön i Kungsängen till E18. Sen var det något annat år då jag lyckades ta mig från lillsjön till aspvik, seriöst jag fattar inte hur jag lyckas? Men det roliga är ändå att jag hela tiden tror att jag är hyfsat duktig, när jag egentligen är smäst xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback