Igår och idag

Sry för dålig uppdatering igår men jag hade helt enkelt fullt upp och hann inte med att blogga!!
 
Dagen igår började väl med en sovmorgon till 10 och sedan gjorde mig iordning för att åka och övningsköra. Denna gång gick det riktigt bra!! :) Jag blev så otroligt glad eftersom jag nu börjar få koll på rondellkörning. Förut tyckte jag det var så otroligt läskigt att göra en vänstersväng, man ska hålla koll att man växlar ner och inte kör för fort, samtidigt som man ska hålla koll på alla andra bilar vart dem ska svänga, samtidigt som man själv ska hålla koll på att man blinkar osv. Däremot har jag inte kört i tvåfilig rondell än, hehe men det blir väl nästa steg att göra :p Vi får se hur det går... Förhoppingsvis krockar jag bara inte!!
Efter övningskörningen drog jag hem, myste ner mig i soffan och kollade på en film. Kommer inte ihåg vad filmen heter men det var iaf en komedi med Hugh Grant :)
Tyvärr hann jag inte se klart filmen då jag var tvungen att dra till teatern i Kungsängen. På teatern hände väl inget speciellt än att vi repade min egenskrivna pjäs :) Eller jo det gjorde det ju!! Vi fick en ny tjej som var intresserad av teater och ska förhoppningsvis börja, tycker det är så otroligt kul med nya personer som delar samma intresse som jag. Dessutom så var hon så himla snäll och framför allt otroligt duktig på att agera så det skulle nästan vara synd om hon inte började! ;)
 
Sen idag vad har hänt då? Jag har varit i skolan fast jag var lite badass och skippade mentorssamtalet som var den sista lektionen :p Orkade inte gå, dessutom så får jag varken från- eller närvaro och om det sas något viktigt så får jag säkert veta det imorgon ;)
Så istället drog jag hem till mormor och besökte henne. Däremot vågade jag inte åka hem för sent pga alla mord och sånt som man har hört om den senaste tiden. Även fast de har skett i rissne och tensta så ligger det ändå i närheten av sumpan där mormor bor.. Tycker det är så otroligt synd att man inte kan gå ut längre utan att vara rädd för att något sånt ska hända, och även om det inte händer en själv någor så finns det risk för att man blir ett vittne. Och det är ju nog illa bara det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback