Förkyld igen...

Nu har man gått och blivit förkyld igen, det var ju inte länge sen jag var förkyld sist??
Tror jag kan ha blivit förkyld av att jag har gått ganska tunt klädd, plus att jag brukar få lite perioder då mitt immunförsvar är sämst. Vet inte varför men det går upp å ner :p
 
Sen så har det varit stora förseningar med pendeln på väg hem från skolan. Jag missade tåget PRECIS vid Årstaberg så jag fick vänta i en kvart på nästa, sen när jag kliver på nästa tåg så blir det försenat med typ en halvtimme bara för att det har "framkomlighetsproblem" vid Sundbyberg -.- Så det var ju ingen kul hemresa när man var sjuk att göra, det jobbiga var bara att veta att det nog var många jag smittade på tåget...
 
Nåväl nu är jag hemma och sitter i min säng, lyssnar på musik och kollar runt lite på fb. Nu när jag är sjuk och inte sover så märker jag att jag blir extra social både på fb och sms. Tror det kan bero lite på att man vill ha det man inte kan få, jag vill ha kontakt med kompisar och sånt men det kan jag inte ha på något annat sätt än fb och sms. Jag menar jag vill ju inte träffa dem och riskera att dem blir sjuka!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback