Eftermiddags casting

Var på casting idag efter skolan, vet inte riktigt vad jag provspelade till för roll eftersom provspelningen handlade om att enbart visa sina improvisationskunskaper ;)
Däremot vet jag inte om det var till min fördel att det var impro eftersom jag personligen tycker att jag agerar bäst med manus, men det är bara att hoppas på det bästa att de hör av sig :) Mitt mål med improvisationen var att utmärka mig från alla andra, göra något som stack ut. Improvisationen handlade om att vi skulle hålla ett telefonsamtal med någon och att det sedan skulle bli en vändpunkt i samtalet. Eftersom vi gick in i grupp så märkte jag på de andra att de flesta hade valt någon typ av relationssamtal, exempelvis att ens partner dumpar en över telefon. Därför tänkte jag att jag skulle välja något helt annat, jag valde därför att prata om utomjordingar xD Haha, jag har ingen aning om vart jag fick idén ifrån men jag hoppas att den stack ut, på ett positivt sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback