30-årskalas!

Idag var jag på 30-årskalas hos min bonus faster Marlene :)
Det var ett riktigt stort kalas, hela släkten var inbjuden, särskilt många barn var det. Fast jag som älskar barn hade inget emot det, särskilt mysigt var det att få gosa och leka med Marlenes 1,5-åriga dotter Saga ;D Haha, jag tyckte det var så gulligt när hon kom och skulle sätta sig i mitt knä eller ge mig saker! Jag som är så svag för barn smälter verkligen när jag får se och leka med dem. De är så otroligt gulliga och söta!
Däremot är de väl inte lika söta när de börjar gråta eller skrika, men det går ju alltid över efter ett tag! Fast jag blev riktigt förvånad över att Saga inte började gråta en enda gång, hon blev väl gnällig någon enstaka gång men det var ju inget märkvärdigt. Hon var så otroligt glad, hon skrattade och hoppade runt i hela lägenheten. Haha sötnos då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback