tionde dagen i abs challenge

Idag är det tionde dagen i abs challenge, än har jag inte gett upp! ;)
Idag ska jag göra 50 sit-ups, 50 crunches, 30 leg raises och 38 sekunders plank. Fast jag märker faktiskt en skillnad från det att jag startade, inte något resultat än på magen men jag märker en förbättring i uthålligheten. Det tar mycket längre tid tills jag blir trött än vad det gjorde i början :) Åh är så otroligt stolt att jag är på den tionde dagen, trodde jag skulle typ ge upp efter tredje men icke så nicke! Jag fortsätter att kämpa och nu har jag faktiskt kommit en tredjedel, bara 20 dagar kvar sen är jag i mål, läääängtar!! :D

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hmm, jag borde kanske också gå med i en sådan där challenge? =)

2013-11-23 @
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback