Photoshoot och ny design på gång!

Snart drar jag till Kungsängen för att träffa en kompis,vi tänkte ha någon typ av photoshoot. Känner att jag behöver en ny design, och vad passar då inte bättre att även ta lite nya bilder? ;) Jag har funderat länge på en ny design och om bilderna blir bra så ska jag försöka att fixa den nästa vecka. Däremot kommer det ta ett tag att fixa designen, dels för att blogg.se har gjort om stil- och kodmallen men även för att det tar lite tid att fixa en ny design. Det är så mycket som ska ändras. Först ska layouten ändras, sedan alla färger och till sist ska alla bilder så som bakgrund och header läggas in. Det är mycket mer jobb än vad de flesta tror. För även om jag har hållt på med HTML-kodning och photoshop i 5-6 år så är det i alla fall mycket jag inte kan. Fast även om det tar lite tid så är det i alla fall riktigt kul att hålla på med, man lär sig alltid något nytt :)
 
Har ingen bild att lägga upp som stämmmer överrens med innehåller så det får väl bli en gammal bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback