Ny tv!

Idag mådde jag bättre än vad jag gjorde igår, så därför blev det att åka till skolan. Kände även att jag var tvungen att komma till dagens teaterlektion och repa eftersom vi ska ha föreställning/redovisning för teaterlärarna nästa vecka. Nervös? Check!
Speciellt nervös blev jag efter teaterlektionen då jag insåg att jag har egentligen ingen koll på vad vi sysslar med, hehe :p Men, men förhoppningsvis löser det sig på något sätt ;)

Förresten, på tal om efter teaterlektionen, eller efter skolan överhuvudtaget så märkte jag typ för första gången hur otroligt mycket folk det kommer på frysens konserter. Synd bara att man inte får rabatt trots att man går på skolan ;p Nåväl, idag skulle iaf tydligen imagine dragons vara där och spela, och de är ju ganska stora, typ? Haha, jag har egentligen ingen aning om vilka de är, jag vet bara att de gör bra musik. Älskar verkligen "on top of the world" och "it's time". Bääästa låtarna! ;)
 
Top of the World
 
It's Time
 
 
Just det! Jag kanske ska nämna också att jag fick en ny tv när jag kom hem, en 42-tums tv!! Haha, jag blev minst sagt chockad när jag fick se den på mitt rum, innan hade jag typ en dataskärm stå där. Så man kan ju verkligen säga att det blev en kontrast!! ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback