Älvsjömässan!

Igår var jag så otroligt trött att jag inte orkade att blogga. Jag skulle åkt till Solna och köpt lite julklappar, sen efter det skulle jag åkt till mormor. Men nej, inget av det blev av.. Varför? På grund av att tvärbanan blir stillastående på grund av ett strömavbrott -.- Jag hade ingen aning om vart jag befann mig, det enda jag visste var att jag var i närheten av gröndal, men jag visste inte om jag redan hade passerat gröndal eller om nästa station var gröndal :p Jag visste även att Liljeholmen var den närmaste tunnelbanan, men jag hade ingen aning om hur långt det var till den eller hur man gick. Så det fick därför sitta och vänta i nog en halvtimme innan allt drog igång igen. Såå det var lite surt. Därför orkade jag inte åka till varken Solna eller mormor, jag skulle egentligen kunnat det men jag orkade helt enkelt inte. Kände mig bara så sur och grinig, ville bara hem och lägga mig på sängen.
 
Nåväl, idag är det i alla fall en ny dag som förhoppningsvis blir bättre! Tror faktiskt att den kommer bli MYCKET bättre än igår. Känner liksom på mig det, jag ska ha teater nu på förmiddagen och sen efter lunch ska jag dra till älvsjömässan och representera fryshuset, är riktigt taggad!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback