Alla helgons helg

Jag var igår och besökte min morfars och min morfar fars grav i Sundbyberg. Även fast jag aldrig fick träffa min morfars far så valde jag i alla fall att köpa en blomma och sätta ett ljus framför hans grav. För mig är det viktigt att hedra de som har gått bort när det är alla helgons helg. Även fast de har gått bort så finns de i alla fall alltid kvar i ens hjärta. Alla minnen man upplevt tillsammans med dem går aldrig att radera eller glömma ♥
 
Ikväll ska jag även tända ett ljus för min farmor och farfar som båda har varit en stor del i mitt liv. Jag kommer aldrig att glömma dem, även fast de var som hund och katt så var de i alla fall gifta i många år. Haha även fast de nog knappt stod ut med varandra vissa gånger så skiljde dem sig aldrig.
Det kallar jag tillgivenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback