30-day ab challenge

Asså jag skrev ju ett inlägg igår, som jag sedan tog bort några timmar efteråt, som handlade om att jag hade börjat med 30 dagars squat utmaningen. Asså jag skiter nog i den utmaningen, hehe :p För när jag skulle ta lite "före-bilder" så upptäckte jag att det var bättre att träna magen än rumpan, den var i större behov av träning. Idag så har jag så otrooooooooooooligt ont i rumpan så att det inte är klokt! Haha det måste sett kul på tvärbanan imorse när jag skulle sätta mig och jag verkligen är tvungen att sätta mig jättelångsamt för att det ska göra mindre ont. För jag är kanske lite konstig när det gäller smärta, men när jag har ont tar jag det oftsast sakta. Även fast man kan göra det snabbt och det onda sedan går över fortare. Det är typ samma grej med mig och plåster, när jag var liten så var jag livrädd att dra bort plåstret fort. Så jag kunde säkert sitta i 5min och bara änga mig åt att dra bort det där plåstret så försiktigt som möjligt. Haha! Konstiga lilla jag ;p
Men iaf, över till träningen och utmaningen igen! Så nu har jag bestämt att jag istället ska köra på "30-day ab challenge". Och nu är jag verkligen fast besluten att jag ska klara det, ända till mål!! Jag är inte bara konstig, jag är envis också!! ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

peppande!

2013-11-14 @
URL: http://elinwillner.blogg.se
Postat av: Elin

peppande!

2013-11-14 @
URL: http://elinwillner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback