26 November 2013

Tjena på er allihopa!
Sitter på tåget nu och bloggar från mobilen, vilket är anledningen till varför det kan vara tusen stavfel! ;p
Nåväl, vad har hänt idag? Jo vi har kollat på filmen "this is England" alla tvåor, och den var så otroligt... Ja hur ska man förklara, deprimerande men ända inte. Det är svårt att sätta ett specifikt ord men den var ingen glädjespridare till film iaf.
Som tur hade vi teater efter filmen vilket höjde mitt humör något otroligt mycket! Däremot hände det väl inte särskilt mycket på teatern? Vi diskuterade monologerna och sen fick vi även önska de vi allra helst ville ha. Tyvärr är det en del monologer som är "populärare" än andra och den jag vill ha mest vet jag är en av dem populärare... Så vi får se om jag får den eller inte. Jag kommer ju inte bli deprimerad eller börja gråta om jag inte får den jag helst vill ha. För Alla monologer är bra på sitt sätt, även fast jag har vissa som jag tycker bättre om än andra :p men jag kommer bog bli glad över vilken jag än får :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback