12 November 2013

Idag har det hänt lite allt möjligt.
Bland annat spårade ett godståg ur vid stockholms södra, fast jag gissar att det är få som har missat det? Däremot var jag glad över att jag inte påverkades eftersom jag kunde hoppa av vid sundbyberg och ta tvärbanan därifrån. Är så otroligt glad över att de har byggt ut tvärbanan från alvik till solna centrum! :) Fast jag tycker att SLs nya satsning om att bygga ut blåa linjen till barkarby är lite onödigt. Jag undrar hur många som kommer att åka den sträckan, för ifall man ska åka från tillexempel barkarby till stan så går det nog fortare med pendeln :P Det är väl bättre att satsa dem pengarna på att förbättra det som redan finns, tillexempel fixa pendeltågen så att de inte blir försenade varenda j*vla vinter!!

Men, men över till något helt annat. Jag har ju haft teater idag och det gick väl, sådär? typ :p Det kändes som om det var få som hade energi och var motiverade till att jobba. Sååå det blev väl inte så mycket gjort på 1,5h, däremot tror jag att det inte det gjorde så mycket trots att vi har uppspel på torsdag. Känns som om vi ändå har koll. Plus att det är ändå bara lärarna vi ska spela upp för, så det är ingen stor publik som tur är :) Däremot är jag i alla fall nervös. Vilket är konstigt, fast jag brukar oftast bli mer nervös för mindre publiker än större. Särskilt i detta fall när man vet att lärarna betygsätter än! Det har gått bra varenda uppspel så varför skulle det inte göra det nu?
 
Just det!! Jag ska inte glömma att säga hur den nya mascaran var heller! Asså den var väl egentligen inge märkvärdig. Skulle inte påstå att den gav "dramatiska fransar" som många hemsidor påstod :p Däremot höll den hela dagen, trots att det regnade! Det var det som var det mest fantastiska med den! Fast i övrigt var den som min gamla. Den gav samma separation och längd på fransarna.
 
Volume Million Lashes Mascara Extra Black             vs                                        High Impact Mascara
L'Oréal Paris                                                                                                   Clinique

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback