Alla mot en - teaterföreställning!

Idag var det dags för teaterföreställning med mitt härliga teatergäng från Kungsängen.
 
Däremot trodde jag inte att jag skulle palla med det imorse eftersom jag har drabbats av en förkylning...
Som såklart ska komma lagom till föreställningen!
 
Men eftersom jag inte kunde svika mitt teatergäng så pallrade jag mig dit klockan 10:00 på morgonen...
Det brukar inte vara lätt att gå upp klockan 8:00 på en helg, och ännu svårare då man är sjuk!
 
Men teaterföreställningen började 14.00 och det är helt sjukt vad adrenalin kan göra med kroppen!
Från att typ bara velat sova och inte göra någonting så kunde jag helt plötsligt stå på scenen och hoppa runt!
Vilket var riktigt positivt eftersom min karaktär i pjäsen är väldigt rörlig och aktiv.
 
Orkar inte lägga upp några bilder nu, så jag kanske gör det imorron.
 
Men så länge vill jag säga godnatt till er allihopa eftersom jag nu ska gå och lägga mig och verkligen kämpa för att bli helt frisk!
Kommer nog inte gå till skolan imorron, men jag ska verkligen försöka att gå på tisdag och onsdag då det är nationella i matte och barnteaterföreställning med teater 1orna på frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback