Alla mot en - Bilder

 
 
Bilder tagna av Lise-Lotte H:
 
Igår upptäckte jag att jag aldrig ska färga håret svart. Aldrig...
Det såg så otroligt onaturligt ut, men som tur så var det inte jag som såg ut så utan min rollkaraktär :)
Däremot fick jag höra av dem från publiken att det såg ganska naturligt ut på scenen, vilket är posititvt :)
Jag fick även många komplimanger över min prestation och rolltolkning vilket betyder otroligt mycket att höra!
Fast man borde ju vara ganska van och insatt i rollen när man har hållt på med pjäsen i snart 1år!
Men nu är det över, vilket både är skönt och sorligt.
Det är skönt eftersom jag aldrig riktigt kände att det här var en pjäs för mig, men sorligt eftersom många av mina kamrater som jag spelade med ska sluta :(
Men det blir ju förmodligen att träffa dem lite då och då även fast de har slutat.
 
JAG ÄLSKAR ER BÄSTA UNGDOMSGRUPPEN! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback