10 saker du inte visste om mig

1. Jag har varit statist i "torka aldrig tårar utan handskar"
2. Jag ville bli en hästskötare när jag var liten
3. Jag har bara sett första och andra Harry Potter filmerna
4. Jag har tusen smeknamn, Busbettan, godisråttan, kanariefågeln...
5. Jag är sjukt kittlig
6. Jag klarar inte av ljudet som uppstår när man tar i frigolit
7. Jag gillar inte Burger Kings hamburgare
8. Jag kan bara dricka ur mörka koppar
9. Jag hade en crush på Måns Zelmerlöw när jag var 11år
10. Jag ljög om en, vilken? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mörka koppar? :)

2013-05-25 @
Postat av: Therese nordmark

mörka koppar! :)

2013-05-28 @
Postat av: Tessan.N

vad va rätt då??

2013-06-13 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback