Schemat för dagen!

Schemat för dagen är ganska fullt.
 
Dagen kommer börja med Estetisk kommunikation klockan 9.00 som jag däremot kommer få lämna 9.45 för att gå på ett hälsosamtal hos skolsköterskan. Förhoppningsvis pågår samtalet inte så länge eftersom jag ska göra en presentation i estetisk kommunikation med några till från klassen.
 
Sen rullar dagen på som vanligt tills 16.00 då jag slutar för dagen och sedan åker till Kungsängen för spökhusmöte. Åå tycker det är så himla kul! Det är så roligt att få skapa ett spökhus och få vara med och bestämma vad det ska vara för tema och hur det ska se ut! :) Tänk er att få designa spökhuset på grönan och sedan få vara med och skrämma folk, åå det skulle vara som en dröm för mig! Det är så himla kul att skrämma folk, speciellt fjortiskillar, hahaha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback