Melodifestivalen 2013 Andra Chansen Karlstad

1. Robin Stjernberg - You
 
2. Eric Gadd - Vi kommer aldrig att förlora
 
3. Caroline af Ugglas - Hon har inte
 
4. Behrang Miri - Jalla Dansa Sawa
 
5. Erik Segerstedt & Tone Damli - Hello Goodbye
 
6. Anton Ewald - Begging
 
7. Cookies n Beans - Burning Flags
 
8. Martin Rolinski - In And Out Of Love
 
Hmm... Ikväll blir det riktigt jämnt tror jag, alla är så otroligt duktiga. Nästan omöjligt att säga vilka som går vidare, men jag gissar på Robin Stjernberg och Erik Segerstedt & Tone Damli. Jag tycker att Robin är en sån himla fantastiskt sångare medans Erik och Tone har en riktig mysig och vacker låt. Däremot gillar jag också Eric Gadd, Behrang Miri och Anton Ewalds låtar.... Som sagt, det kommer bli riktigt jämnt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback