Intagningsprov!

Idag var det intagningsprov på Fryshuset för sökande nior :)
Ååå det var så himla kul att få träffa dem, fast jag blev lite förvånad över att de inte verkade så blyga eller nervösa :P Hahaha, jag kommer ihåg då jag gjorde intagningsprov, usch! Det var verkligen inge kul, jag kommer ihåg att jag var så himla nervös! Och det var ju inte bara ett intagningsprov jag gjorde, jag gjorde totalt 5 styckna! 5! och jag var lika nervös på alla, helt otroligt nu när jag tänker efter. Jag gjorde 5 styckna. Fryshuset, SAM-gymnasiet, Scengymnasiet St Erik, Stockholms Estetiska Gymnasium och Kulturama, aa totalt 5. Shit vad många det låter nu, fattar seriöst inte hur jag orkade göra på alla, hahaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback