Tips! simonpixel.webblogg.se

Bilden ovan är INTE tagen utav mig utan av en av Sveriges bästa fotografer, Simon Glimholt.
Simon är 19år och bor i Kalmar och har ett stort intresse av allt som rör media.
Därför tänkte jag tipsa er alla om hans blogg där han lägger upp bilder, illustrationer, videor mm.
Ni borde verkligen kolla in bilderna på hans blogg, de är helt fantastiskt fina!
Önskar jag kunde fota så bra... Men övning ger färdighet brukar man ju säga ;)
 
Klicka här för att komma till hans blogg! :D

Kommentarer
Postat av: Simon G

Åh så glad jag blir! Väldigt snällt av dig att tipsa om min blogg! Helt riktigt, övning ger färdighet hehe. =)

2013-07-03 @
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback