Tillbaka

Är nu hemma igen från att ha övningskört till Bålsta fram och tillbaks :)
Och som vanligt ska något oväntat hända... Fast denna gång var det inte så stor grej :)
Det var en lastbil bakom mig som jag tyckte körde lite för nära mig, vilket gjorde mig lite nervös att han skulle köra in i mig när jag skulle svänga av vägen och växlar ner. Men det gjorde han inte!
Så allt gick bra, igen :)

Nu hade jag tänkt att städa mitt rum lite grann, hehe det börjar bli lite stökigt med alla kläder som ligger lite här och var :P
Känns som om jag borde ta detta tillfälle att städa nu när det är alldeles molnigt och ser ut att börja regna ute.
Såå vi får se om jag skriver något mer ikväll, men hejdå så länge iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback