The Swing

Ett besök i lekparken tycker jag personligen inte sitter helt fel lite då och då.
Tycker inte ni också det är mysigt när man känner sig som ett barn igen och upplever gamla minnen? :)
Jag älskar den känslan och jag upplever den nästan varje gång jag gungar.
Kan bero på att jag äääälskade att gunga när jag var liten ;)
Men nu har jag en fråga till er läsare, om ni skulle se en nästan vuxen person sitta och gunga i en lekpark, skulle ni då tänka att hon/han/hen skulle vara knäpp och lite för gammal?
Eller skulle ni tänka att personen var riktigt modig som vågade göra det inför folk? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Modigt såklart!
Det är aldrig fel att återuppleva gamla barndoms minnen ;)

2013-07-08 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback