Övningskörning och shopping

Har nu på förmiddagen varit i farten på vägarna och har för första gången kört till Kungsängen :)
Tur hade jag att det inte var så många bilar ute, kanske beror på att det är så fint väder och de flesta väljer att hänga på stranden ist ;)
Men kan ni tänka er, inget oväntat eller farligt hände denna gång heller! :D
Turen börjar kanske vända?
 
Nu är jag hemma och ska snart dra till jakan för att köpa lite grejor.
Ska bland annat gå in på apoteket och hemköp.
Kommer säkert bli att man går in på gina och dinsko också ;)
Jag kommer nog inte kunna avstå från att bara gå förbi :P
Det jobbiga är bara att jag älskar skor, och om jag då går in i en skobutik så kommer jag sällan ut ;)
Haha det är nog en egenskap som vissa inte gillar hos mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback