Nu drar jag till...

...Finland i några dagar, kommer hem sent på tisdag :)
Jag och familjen kommer besöka några släktingar där, eller egentligen är de inte blodslig släkt till mig eftersom det är min styvpappas mor och far :)
Men jag hoppas att det blir fint väder eftersom de har en stuga nära vattnet så att man kan passa på att sola. Däremot tror jag inte att det blir att bada, är en riktig badkruka xD Hehe...
 
Just det! Sen hoppas jag även att vi ska kunna spela fotisgolf, det är verkligen så himla kul och lite som en tradition för mig!! :D
Om ni inte har testat det så måste ni verkligen göra det! Det är som en mix av fotboll och golf, haha jag kommer ihåg förrut, tror det var för 2år sedan, när jag fick för första gången hole in one!! :D Åå vilken lycka det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback