BILDBOMB: Kolmården

10 Juli 2013:
6:30 fick jag gå upp för att åka till Kolmården, trött? Väldigt!!!
Plus att det hjälpte ju inte en att vakna genom att det regnade!
 
I väntan på delfinshowen "Life" 
 
 
Jag och min lillasyster som tittar på delfinerna :D
 
 
2 magiska årtal ser ni bakom oss.
2008 - Jag och familjen besökte kolmården, samma år som "marine world" invigdes.
2013 - Jag och familjen besökte kolmården, samma år som delfinshowen "life" invigdes.
 
 
På resturang Safari blev det grillkväll med skalman och lille-skutt, något som mina småsyskon uppskattade :)
 
 
 
 
 
11 Juli 2013:
Andra dagen på Kolmården! Denna gång var vädret finare :P
 
 
Jag och familjen åkte linbanan, haha jag ser lite frånvarande ut på bilden xD
 
 
Teaterunderhållning med "Jecko". Riktigt duktiga skådespelare!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback