Städning och julinspo

Har idag varit duktig och städat både badrummet, vardagsrummet och mitt rum :) Trots att det är riktigt tråkigt att städa så blir man så otroligt glad när det är så fint efteråt, plus att om man har bra musik så går det ändå ganska fort. Gäller bara att man fortsätter att städa och inte stannar upp för att dansa, haha! ;)
 
Sen har jag funderat på vad jag ska ha för smink och kläder på julafton? Hmm... Jag tänkte ha rött läppstift, men jag kan inte riktigt bestämma ifall en ljus skimmrande ögonskugga blir snyggast eller ifall brons eller guld skulle passa bättre? Hmm, tänkte i alla fall att jag kanske kan ha en vit kjol och en röd topp, det borde väl bli fint? Haha tro mig, även om jag bestämmer i förväg vad jag ska ha på mig så kommer jag nog i alla fall ändra mig i sista minuten. Gör alltid det, samma sak innan jag ska dra till skolan :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback