Seg och trött som tusan!

Idag har jag varit i fullgång, trots min onda tandvärk som fortfarande håller i sig! :'(
Jag har varit ute och övningskört, tränade på att få bilen att stå still i en backe. Shit vad svårt det är! Jag har lyckats få den att inte rulla bakåt, men jag tycker det är riktigt knepigt att få den att stå still helt med endast koppling och gas. Brukar oftast bli att jag kör framåt en bit och sedan reglerar så att den står still :P Sedan körde jag vidare från Bro till Kungsängen, där vi bytte förare och mamma fick köra till mormor i sumpan. Har inte riktigt kommit så långt att jag vågar mig ut på motorvägen. Även fast mamma försöker övertyga mig om att jag nog klarar det så är jag inte lika säker på det. Jag menar, första gången jag körde 70 så tyckte jag det gick fort. Hur tusan ska jag då inte tycka att 110 är? Det som är positivt är att man kan ju börja med att köra 90 innan man sakta men säkert ökar farten ;)
Nåväl, så jag har alltså varit både och övningskört och besökt mormor :) Ska försöka bege mig till teatern sen, vet att jag egentligen behöver det men jag vet inte om jag orkar. Om tandvärken blir värre så kommer jag inte åka, för när tandvärken är som värst så kan jag i princip inte göra någonting. Då menar jag verkligen ingenting! Jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen för det gör så ont. Annars om man har ont brukar det vara skönt att lägga sig ner och ta det lungt, men eftersom denna värk är så intensiv så går inte det. Åh hoppas den går över snart!

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Väldigt fin bild! :) Ha en fortsatt fin Advent! :)

2013-12-01 @
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Therese

Åå hoppas att tandvärken kan gå bort snart...eller snart nu ♥

2013-12-01 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback