Ingen sömn och tidig morgon

Vet att jag tjatar om min tandvärk, men den är ett h*lvete att ha! Somnade vid tre inatt för att sedan gå upp vid sex. Känner mig som en zombie nu när jag sitter på tåget, som tur har vi teater första lektionen som förhoppningsvis kan pigga upp mig :) plus att vi har halv studiedag idag också, så jag slutar vid lunch. Riktigt skönt!! :) Ska försöka sova när jag kommer hem, om inte värken hindrar mig. Köpte en gel igår på apoteket som jag blev tipsad om av min tandläkare, använde den igår kväll men märkte ingen skillnad. Men det tar säkert ett tag innan den hjälper eftersom jag kan tänka mig att man behöver använda den ett tag för att bygga upp något. Det jobbiga är bara att den smakar så äckligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback