Hemma från tandläkaren

Har idag äntligen varit hos tandläkaren! Enligt tandläkaren var det nog en visdomstand som typ trycker på resten av tänderna som gör att de kommer i annan position som har gjort att jag har tuggat fel, vilket ledde till värken. Så nu har han slipat tänderna så att jag inte kommer tugga fel, och förhoppningsvis kommer värken gå bort! Håller verkligen tummarna att den försvinner, har inte kunnat sova en hel natt på 1,5 vecka. Det är hemskt att inte kunna sova för att värken håller en vaken till klockan 3 på natten, och när man väl har somnat så får man endast sova i några timmar innan det är dags att gå upp för att gå till skolan. Men oavsett hur lite jag får sova den här veckan, så måste jag gå till skolan. Även om jag bara har anmäld frånvaro vill jag inte riskera att bli av med studiebidraget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback