Bio och shoppingmys

Blev både att gå på bio och shoppa idag i Kista med Therese :)
Det blev att kolla på "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", haha åh gud vilken härlig film! Dessutom förstår jag inte hur tusan de kan ha fått Robert Gustafsson att se så otroligt gammal ut, jag antar att det var en mask men jag kunde inte se en enda skarv. Riktigt skickliga make-up artister ;)
Men förutom masken så var filmen riktigt bra, väldigt oförutsägbar!
 
Som sagt blev det även att shoppa, blev inte så mycket att köpa från mellandagsrean, men billiga kläder och accessoarer hittade jag i alla fall. Är lite lat idag så jag orkar inte att fota allt, men ni får väl se det så småningom då jag bär det ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback