5 dagar kvar till julavslutning!

Igår var en riktig pyssel- och bakdag!
Jag bakade pepparkakor med min lillasyster Bella, som fick för sig att kasta mjöl på mig helt random, kul när man har svarta byxor och de förvandlas vita. Fast tro mig, hon fick igen ;)
 
Sen blev det att pyssla och rita lite julteckningar, vill däremot inte visa varken pysslet eller teckningen då det ser ut som en 5 åring har gjort det xD
 
Förresten, det är bara 5 dagar kvar till julavslutningen och 9 dagar kvar till jul, någon mer än jag som längtar?? Jag vet inte hur länge jag har väntat på det här, typ sen höstlovet tog slut :p Men nu är det inte långt kvar!! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Fina bilder <3 kan jag också få en pepparkaka eller två? :P

2013-12-15 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback