12 December 2013

Asså idag har det väl inte hänt något speciellt?
Har bara varit i skolan och nu är jag hemma, funderar på att göra lite te och plugga idrott. Känns som om jag börjar halka efter i alla uppgifter jag har att göra :p Så det är kanske dags att börja göra dem istället för att skjuta upp dem hela tiden? Ena måste vara klar imorron, så om jag är smart så börjar jag med den. Sen har jag också en uppgift i samhällskunskap att göra, om religionsfrihet. Kul va? :p
Så ser min tråkiga kväll ut, hoppas ni har det bättre än jag. Eller jag ska egentligen inte klaga eftersom resten av dagen har varit hyfsat bra, hade ju en jätterolig teaterlektion om dragningskraft och impro. Och när man har teater är väl allt på topp? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback